משפט מסחרי

המחלקה המסחרית של משרד פרגן פלס ושות׳ מטפלת בעסקאות והסכמים מגוונים בתחום המשפט המסחרי, לרבות עסקאות מיזוגים ורכישות, הסכמי מימון ואשראי, הבראת חברות, כל הנוגע לפירוק וכינוס נכסים, הסכמי השקעה, הסכמי ליווי פיננסי, רכישת פעילות, הסכמי שותפים, השקעות, מיזמים משותפים, ליווי פעילות שוטפת, היבטי קניין רוחני, הסכמי עבודה ועוד.

למשרד לקוחות מגוונים מהמגזר העסקי בישראל – אנשי עסקים, נושאי משרה ובעלי הון וכן חברות ותאגידים ציבוריים ופרטיים מכל קשת התעשייה. בראש המחלקה המסחרית עומד עורך הדין אלון פלס, בעל ניסיון של עשרות שנים בעולם העסקים בכלל ובסקטור ההשקעות בפרט, אשר ידוע בסקטור העסקי בארץ כמי שיודע להוביל עסקאות בהצלחה וביעילות – מבחינה משפטית וכלכלית כאחד.

ההיכרות המעמיקה עם כל סקטור והפרספקטיבה הכלכלית-עסקית של צוות המשרד מקנה לו יכולת לטפל בכל עסקה או הסכם המגיע לפתחו בצורה המלאה, המקיפה והתפורה למידותיו של כל לקוח ולקוח בצורה הטובה ביותר. צוות המשרד מתאפיין בהיותו Deal Maker – הן בשל הראייה העסקית הרחבה והניסיון בתחום, והן בשל היכולת להבחין בין העיקר והטפל: להילחם בכל הנוגע ללב העסקה והמהות, מבלי מושפעים מהסחות דעת או עניינים שוליים.

הייעוץ המסחרי לא מסתכם רק בשירות המשפטי גרידא – לקוחות הנכנסים בשערי המשרד יודעים כי יקבלו ערך מוסף בכל עת, בדמות ייעוץ עסקי מקיף, בשל ההבנה המעמיקה אודות יחסי הגומלין בין עולם העסקים לעולם המשפט.

הידע הליטיגטורי הנרחב ונקודת המבט של עולם פתרון הסכסוכים שבאמתחת המשרד, מסייעת מחד לתפור עסקאות צופות פני עתיד המונעות אי-בהירות או קונפליקטים פוטנציאליים, ומאידך תורמת לאסרטיביות והעוצמתיות בניהול המשא ומתן המסחרי.

הניסיון הרב בעולם העסקים ורוחב היריעה בתחום מסייע לצוות המשרד לגזור את המשמעויות המרכזיות והחשובות באמת בעסקה – הכל כדי לסגור עסקה המיטיבה עם הלקוח באופן האולטימטיבי והמרבי.